dissabte, 16 d’abril del 2011

A10 6ªh

Més quantitat d’hores és igual a més qualitat ? ...
Treballar més hores a l’aula beneficia als nostres fills ? ...
Implica més o menys llocs de treball ? ...
La sisena hora ha implicat que els mestres tinguem les permanències en diferents moments de la jornada. Aquest fet beneficia als nostres alumnes ? ...
Hi ha diferència entre la pública, la concertada i privada degut a la sisena hora ? ...
No puc evitar tenir la sensació que com amb tanes coses la sisena hora va arribar sense haver fet els deures previs i havent planificat poc. Pot ser li calia temps per portar-se a terme de forma correcta. Però tenint en compte la crisi com podem pensar en invertir més en aquest projecte ? Era de calaix que si hi havia retallades es començava per la sisena hora. I és que no estava gens clara la seva viabilitat.

3 comentaris:

  1. Fins que o tinguem unes polítiques educatives que permetin un llarg termini, el fet d'apagar focs ens acompanyarà durant molt de temps...

    Enhorabona pels blocs!!!

    Fins ara,

    ResponElimina
  2. Ups, d'això fa ... Gràcies per llegir un pensament adormit a la xarxa !
    A la Zer fa dos cursos que vivim la sisena i amb la pèrdua dla mestra d’ed.especial...
    Així k ja veus, continuem apagant focs !
    Fins ara

    ResponElimina
  3. Hola Roser,
    Crec que no hi ha una resposta vàlida en totes les situacions, però en tot cas prefereixo qualitat que quantitat. La qualitat assegura aprenentatge sempre, la quantitat de vegades. Les decisions dels nostres polítics....

    ResponElimina