dijous, 3 de febrer del 2011

Eleccions Sindicals 3 Febrer

...em sento amb l’obligació moral de votar i amb la il•lusió que pot ser hi haurà en els sindicats un grup de persones que realment es mouran per representar el nostre col•lectiu. Però també amb la sensació d’estar escoltant una veueta desmoralitzadora que em recorda que...
..Tot i aquesta reflexió votaré, i ho faré com quan voto en política. Amb la meva obligació moral, el meu sentit del deure i amb la il•lusió de pensar que almenys encara hi ha mestres que, amb més o menys encert, procuren representar-nos. I és que a mi em representa poc el que no aspira a millores per l’educació dels nostres alumnes i em representa poc aquell a qui tot li està bé...
Per llegir la nota completa : 
http://mestres.ara.cat/puntdetrobadaeducadors/2011/02/03/eleccions-sindicals/#comments

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada